Direktlänk till inlägg 13 juli 2013

Om mig

Av Lisa - 13 juli 2013 16:17

Namn: Lisa


Status: Ägare & Webbmaster


När började du gilla Douglas och Hailee? Douglas har jag gillat sedan jag såg LOL första gången, vilket var april – maj 2012. Hailee har jag gillat sedan början av året.


Varför börja du gilla dem? Haha jag tyckte de var bra skådespelare.



Vad tycker du om LOL? Jag älskar den jättemycket! Det är en väldigt bra film!

Vad tycker du om Hailee's bästis Taylor Swift? Jag älskar Taylor! Hon är en väldigt duktig sångerska. Hon är faktiskt en av mina favoritartister.

När ville du skaffa en blogg om dem?

Typ förra månaden. Det fanns ingen svensk blogg om Douglas och Hailee då, finns fortfarande inte (min finns ju såklart) haha.

Har du posters på dem på din vägg?
Jag har inga posters utan bara små tidnings urklipp, jag kan lägga upp en bild någon annan gång.


Har du några övriga idoler? Selena Gomez.

Din favorit serie, film? Jag älskar serien Pretty Little Liars. Mina favorit filmer är Titanic, Romeo + Juliet, LOL och Revolutionary Road


Vad skulle du göra om du fick en träff med Douglas och Hailee i 10 timmar och ni fick göra vad som helst? Jag skulle typ ta massa bilder med dem, åka på något tivoli, äta på en resturang och sjunga karaoke. Haha...

Vad skulle du göra om de knackade på din dörr?Svimma eller något.


Övrigt du vill ta med?

Douglas är min, back off hehe.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 25 juli 2013 19:03

     

Av Lisa - 25 juli 2013 19:02

GQ: Did you read Romeo and Juliet in high school?Douglas Booth: Yes, but it wasn’t until I re-approached it for this film that I actually fell in love with it. When you’re forced to watch something in school, you never really enjoy ...

Av Lisa - 24 juli 2013 20:44

   

Av Lisa - 17 juli 2013 16:02

WORRIED ABOUT THE BOY   BETYG (AV FEM) : ✰   SKÅDESPELARE: Douglas Booth (George), Mathew Horne (Jon), Freddie Fox (Marilyn) REGISSÖR: Julian Jarrold   HANDLING:  1980, bråkar unge George O'Dowd (Boy George) med sina föräldr...

Av Lisa - 17 juli 2013 15:18


  Haha, gud vad avundsjuk man blir...

Translate

 

 

Hailee Steinfeld föddes den 11 december 1996 i Tarzana, Kalifornien (USA).

 

 Om bloggen.

Hej! Just nu är du inne på Sveriges största och första blogg om Hailee Steinfeld. Bloggen startades tidigare detta år av Lisa.

Fråga mig

Sök

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Projekt

Jupiter Ascending (2014) 
Douglas as ----
Status Announced
 
Noah (2014) 
Douglas as Shem
Status Post-production
 
Geography of the Hapless Heart (2013) 
Douglas as Sean
Status Post-production
 
Life at These Speeds (2013) 
Douglas as Kevin
Status Post-production
 
Romeo and Juliet (2013) 
Douglas as Romeo
Status Post-production
.....................................
Romeo and Juliet (2013)
Hailee as Juliet
Status Post-production

Enders' Game (2013)
Hailee as Petra 

Hateship, Friendship (2013)
Hailee as Girl

Can A Song Save Your Life? (2014)
Hailee as Violet
 
Why We Broke Up (2014)
Hailee as Minerva

Sleeping Beauty (2014)
Hailee as Princess Rosamund
 
Forgotten (2014)
Hailee as London Lane
 
The Keeping Room (2014)
Hailee as ----

Affiliates

{wwwSelena Marie Gomez News

{www} Isac Elliot News

{www} Demi Lovato Forever

       

Ovido - Quiz & Flashcards